Comezan as finais do concurso de Cata Colección Costeira

O concurso de Cata por Equipos Colección Costeira, convocado pola Cooperativa Vitivinícola do Ribeiro, co incansable Tito Levoso á fronte, dará o luns e martes da próxima semana (29 e 30 de xuño) un paso adiante coa celebración das nove finais-cidade que terán lugar en Galicia.

As catro capitais de provincia máis Santiago de Compostela, Vigo, Ferrol, Carballo e Viveiro elixirán o seu equipo representante na próxima semana, en senllas catas nas que participarán os representantes de tódolos equipos formados en cada cidade e a súa área de influencia.

En total en Galicia compiten 103 equipos, dos que forman parte un total de 1.400 pesoas. En Asturias haberá finais-cidade en Xixón e Oviedo, con arredor dunha ducia de equipos en cada caso. En Madrid poderían ser arredor de 20 os equipos participantes.

Para o mes de outubro está prevista a final por provincias, e a gran final terá lugar no mes de novembro.

O premio paga a pena, pero semella que participar no concurso xa é un agasallo en si mesmoEl concurso de Cata por Equipos Colección Costeira, convocado por la Cooperativa Vitivinícola del Ribeiro, con el incansable Tito Levoso al frente, dará el lunes y martes de la próxima semana (29 y 30 de junio) un paso adelante con la celebración de las nueve finales-ciudad que tendrán lugar en Galicia.

Las cuatro capitales de provincia más Santiago de Compostela, Vigo, Ferrol, Carballo y Viveiro elegirán su equipo representante en la próxima semana, en sendas catas en las que participarán los representantes de todos los equipos formados en cada ciudad y su área de influencia.

En total en Galicia compiten 103 equipos, de los que forman parte un total de 1.400 pesonas. En Asturias habrá finales-ciudad en Gijón y Oviedo, con alrededor de una docena de equipos en cada caso. En Madrid podrían ser alrededor de 20 los equipos participantes.

Para el mes de octubre está prevista la final por provincias, y la gran final tendrá lugar en el mes de noviembre.

El premio merece la pena, pero parece que participar en el concurso ya es un regalo en sí mismo

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *