Rankings

As estatísticas de Colineta levan varios días reportándome un certo número de accesos de dous blogs concretos: El cocinero fiel e La cocina de lechuza. Curioso que é un, acudo aos mesmos por ver a que se debe esta inusual actividade e atópome con senllos post sobre o top 10 de wikio.

A sorpresa non é atopar Colineta nese ranking (xa mo comunicaran hai un mes), senón ver como tres dos dez primeiros blogs do mesmo son galegos: o xa mencionado La cocina de lechuza, Diario del Gourmet de Provincias e Colineta.

Eu non me fío moito destes rankings. Mesmo neste de Wikio e entre os cen primeiros hai un que leva case un ano sen publicar nada. Pero xa que existen alégrame ver como os galegos estamos polas alturas. E non perdan de vista La cocina delokos e Pantragruel supongo, que veñen petando forte.

2 thoughts on “Rankings

  • 09 de Marzo de 2009 at 19:27 07Mon, 09 Mar 2009 19:27:24 +000024.
    Permalink

    Felicidades por estar en el top 10 de wikio. Eso si, he de decirte que no queda muy claro como calculan ese ranking, es como una media de 3 meses y los enlaces que te apuntan de otros blogs. Lo digo porque alguna vez hemos llegado a la posición 11 y actualmente solo hacen que bajarnos. Y eso que cada vez tenemos más visitas. Pero bueno llega un momento que mejor no es preocuparse por los rankings o las visitas y seguir escribiendo con la ilusión del primer día. gracias!

    Reply
  • 09 de Marzo de 2009 at 19:54 07Mon, 09 Mar 2009 19:54:28 +000028.
    Permalink

    Gracias Chefwww. Como digo en el post, no me fío de los rankings porque veo cosas raras. Y no me preocupan lo más mínimo. Si se de este es porque hace un mes me avisó un lector de que estaba en el.

    Reply

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *