A botella de Emilio

Unha viña coma un cuadrilátero de boxeo e unha soa botella de viño ao ano, as ilusións de Emilio Rojo

Emilio Rojo vai evolucionando cara a solución final. Pouco amigo das entrevistas e dos xornalistas, nos últimos tempos as únicas entrevistas con el que teño visto publicadas foron en El País e pouco tempo despois en Galicia Gastronómica, entrevista que inexplicablemente desapareceu desta web recentemente. (Quédame a satisfacción de ser un dos poucos xornalistas que o entrevistou, pero fódeme que o meu traballo xa non se poida ler).

Naquela entrevista para GG, realizada no transcurso dunha comida con varios amigos celebrada no restaurante Galileo (a entrevista fíxena a dúas voces, as de Emilio Rojo e Flavio Morganti), o colleiteiro dixo que a súa meirande ilusión era vivir esclusivamente dun viñedo do tamaño dun cuadrilátero de boxeo.

Hoxe El País volve a recoller as palabras do ourensán, que nesta ocasión di que lle gustaría elaborar unha única botella de viño ao ano e vendela en subhasta.


3 thoughts on “A botella de Emilio

  • 25 de Agosto de 2008 at 03:32 03Mon, 25 Aug 2008 03:32:05 +000005.
    Permalink

    Copio un comentario anterior mío en otro blog al respecto de Emilio Rojo :

    – A mí Emilio Rojo siempre me encantó, hace bastante tiempo que lo conozco y lo consumo, pero este año me decepcionó (añada 2006). Veremos ahora que pasaron unos mesitos como se porta (me queda una botellita). Ese trite día, que degusté con toda mi ilusión la primera de las seis botellas que había pedido, el berrinche que me agarré fué de aupa. A los pocos meses volví a intentarlo por si le faltaba algo de botella y lo mismo, flojo, flojo, flojo. Cruzo los dedos porque es un vino que siempre me apasionó. A ver esta añada como se porta. Es de recibo decir que las anteriores añadas siempre perfecto.-
    Con la añada 2006 le pasó a más gente que yo conozco. Veremos si fué un patinazo aislado o no. El tiempo lo dirá.

    Reply
  • 25 de Agosto de 2008 at 13:53 01Mon, 25 Aug 2008 13:53:43 +000043.
    Permalink

    Como coincido con Tony en este caso como en otros no me extendere.

    Solo dire que el no es ni de lejos el unico pero lamentablemnete otros productores con menos don para los medios, timideces a parte, producen vinos igual o muchisimo mas unicos y especiales y;

    1- No salen ni en EL Pais ni en ninguna otra parte

    2- No cuestan ni 30 ni 20 euros, aunque debieran, que esta no es la discusión…

    Reply
  • 07 de Decembro de 2009 at 22:33 10Mon, 07 Dec 2009 22:33:35 +000035.
    Permalink

    nin e tan maravilloso nin tan caro,nunca gastei mais de 18e
    pra salir de dudas

    Reply

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *