Porco, pavo e arroz, mellores tapas en Ribadeo

“Milfollas de porco con cabaciñas e mazá reineta”, do bar Costa Verde, foi elixida mellor tapa polo xurado do terceiro concurso Ribadeo de Tapeo, que rematou o pasado domingo na localidade mariñá.

Tamén houbo premios na modalidade de tapa creativa (Pavo recheo con salsa de peras, de O Cantón) e tradicional (Arroz de Rinlo, de La Cofradía).

Nesta terceira edición participaron 33 locais que presentaron 55 tapas. Todo un record para unha pequena localidade que non chega aos 10.000 habitantes e que se converteu en pioneira da celebración do concurso de tapas, servindo de referencia para moitas localidades de Galicia e Asturias.

2 thoughts on “Porco, pavo e arroz, mellores tapas en Ribadeo

  • 29 de Maio de 2008 at 14:42 02Thu, 29 May 2008 14:42:07 +000007.
    Permalink

    Totalmente de acuerdo, gran evento y gran participación. Quitando cuatro cosas a mejorar, en lineas generales un diez a los organizadores del evento. Gran blog, lo seguiré. Un Saludo.

    Reply
  • 15 de Setembro de 2016 at 21:44 09Thu, 15 Sep 2016 21:44:37 +000037.
    Permalink

    Estoy totalmente de acuerdo con lo que dice el artículo. Os sigo desde hace tiempo y me parece muy acertado el enfoque que le habeis dado. Además, ya que os escribo quiero aprobechar para deciros que en Logroño hay una calle donde hay gran variedad de tapas y pinchos Hasta hace poco solo no era muy conocida, pero desde hace algunos años es bastante popular. La verdad que no había estado nunca en Logroño, pero fuí a una despedida y estubimos en la Calle Laurel y nos gustó bastante las tapas que ofrecían.

    Reply

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *