Cervexa de garaxeCerveza de garaje

[lang_gl]Hai xentes que pensan que so o que chega de fóra é bo, sen decatarse de que se enganan a si mesmos e, o que resulta máis grave, aos seus clientes. Outras, pola contra, non atopan fóra do país nada comprable co noso. Son dúas posturas extremas e, evidentemente, equivocadas ambas.

De cando en vez únenselles a política e xa a cousa toma rumbos absurdos. Lembren aquel boicot ao cava catalán.

En Galicia somos moito dos segundos. A noso por diante de calquera outra cousa. E ata hai quen está disposto a darlle ás cousas todas as voltas que sexan precisas para facer noso o que non o é.

O pasado primeiro de xuño expresaba as miñas dúbidas sobre se a cervexa “Gallaecia”, que se anuncia como “cervexa celta” se producía en Galicia ou viña de fóra do país. Tardei un mes en conseguir falar co responsable da mesma, quen me asegurou por activa e por pasiva que a cervexa saía da fábrica de San Amaro, en Redondela e que estaban preparando unha nova fábrica en Mos.

Daquela contaba Gómez que non querían facer moito ruído coa cervexa xa que a capacidade de produción era pouca e non tiñan seguridade de poder abastecer tódolos bares que a demandaban. Malia todo, hoxe a cervexa pódese mercar en Alcampo, polo menos en Santiago, polo que é de supoñer que os problemas de produción se solucionaron.

Digo que é de supoñer porque Miguel Gómez xa non atenden as miñas demandas de información. Nin por teléfono, nin por correo electrónico. Vaia, que ata en facebook lle pedín que me admitira como amigo e deu a calada por resposta. Tamén lle pedín que me facilitase unha visita á fábrica de San Amaro para ver persoalmente o proceso de produción da cervexa e tampouco contestou.

Ata que hai pouco unha persoa de “dentro” me dixo que a cervexa non se producía en Redondela, senón que era importada de Hungría e en Redondela unicamente se envasaba.

A fotografía corresponde ao número 16 da rúa El Muro, en Redondela (Pontevedra). Eu tamén pensei que estaba equivocado, por eso preguntei á xente que andaba por alí e me dixeron que vivían na zona. Xentes que me confirmaron que a fábrica de cervexa está nesta nave. Pero a actividade é tan escasa que ninguén na vila me soubo dicir onde estaba a fábrica de cervexa. Nin os taxistas, que unicamente sabían dicirme que pechara hai anos. ¡Falaban da Mahou!.

Seguiréi intentando falar con Gómez, a ver si aclaramos a cuestión[/lang_gl][lang_es]Hay gentes que piensan que solo lo que llega de fuera es bueno, sin enterarse de que se engañan a sí mismos y, lo que resulta más grave, a sus clientes. Otras, por el contrario, no encuentran fuera del país nada comprable con el nuestro. Son dos posturas extremas y, evidentemente, equivocadas ambas.

De vez en cuando se les unen la política y ya la cosa toma rumbos absurdos. Recuerden aquel boicot al cava catalán.

En Galicia somos mucho de los segundos. Lo nuestro por delante de cualquiera otra cosa. E incluso hay quien está dispuesto a darle a las cosas todas las vueltas que sean necesarias para hacer nuestro lo que no lo es.

El pasado primero de junio expresaba mis dudas sobre si la cerveza “Gallaecia”, que se anuncia cómo “cerveza celta” se producía en Galicia o venía de fuera del país. Tardé un mes en conseguir hablar con el responsable de la misma, quien me aseguró por activa y por pasiva que la cerveza salía de la fábrica de San Amaro, en Redondela y que estaban preparando una nueva fábrica en Mos.

Luego contaba Gómez que no querían hacer mucho ruido con la cerveza ya que la capacidad de producción era poca y no tenían seguridad de poder abastecer todos los bares que la demandaban. A pesar de todo, hoy la cerveza se puede comprar en Alcampo, por lo menos en Santiago, por lo que es de suponer que los problemas de producción se solucionaron.

Digo que es de suponer porque Miguel Gómez ya no atienden mis demandas de información. Ni por teléfono, ni por correo electrónico. Vaya, que incluso en facebook le pedí que me admitiese como amigo y dio la callada por respuesta. También le pedí que me facilitara una visita a la fábrica de San Amaro para ver personalmente el proceso de producción de la cerveza y tampoco contestó.

Hasta que hace poco una persona de “dentro” me dijo que la cerveza no se producía en Redondela, sino que era importada de Hungría y en Redondela únicamente se envasaba.

La fotografía corresponde al número 16 de la calle El Muro, en Redondela (Pontevedra). Yo también pensé que estaba equivocado, por eso pregunté a la gente que andaba por allí y me dijeron que vivían en la zona. Gentes que me confirmaron que la fábrica de cerveza está en esta nave. Pero la actividad es tan escasa que nadie en la villa me supo decir dónde estaba la fábrica de cerveza. Ni los taxistas, que únicamente sabían decirme que había cerrado hace años. ¡Hablaban de la Mahou!.

Seguiré intentando hablar con Gómez, a ver si aclaramos la cuestión [/lang_es]

You may also like...

5 comments

  1. Carambolas, he aquí un misterio que como periodista se debe investigar más por aquello de contrastar y dar oportunidad (aún más oportunidades??? ) a que las personas den su versión.

    Ahora que yo como visitante habitual de su blog y nada periodista… ya me he hecho una idea…

  2. starbase, lo único que queda es plantarse ante la nave y esperar a ver que pasa. Puede que entren camiones con malta y lúpulo para elaborar cerveza. Puede que entren cisternas a descargar cerveza ya elaborada. Puede que no pase nada. Puede…

Add a Comment

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *